Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Informujemy, że fotele DXRacer są produktami wysokiej jakości. Jeśli jednak dostarczony fotel gamingowy jest niezgodny z Umową Sprzedaży - możesz zgłosić reklamację zgodnie z poniższymi zaleceniami:

Procedura reklamacyjna

  1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, do którego link znajdziesz poniżej. Dla przyspieszenia i ułatwienia procedury podaj następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru seryjnego produktu.
  2. Podaj też proszę powód niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży oraz datę zakupu. Nie zapomnij określić swojego żądania: naprawa lub wymiana.
  3. Formularz prześlij na adres: kontakt@dxracer-sklep.pl
  4. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy w możliwie najkrótszym czasie. Odpowiedź otrzymasz nie później niż w ciągu 14 dni od daty wysłania zgłoszenia.

 

Jeśli chcesz odstąpić od umowy i dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi podpowiedziami.

Zwrot towaru

  1. Zgodnie z obowiązującym prawem, pamiętaj, że masz 14 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży.
  2. Wystarczy, że w ciągu 14 dni prześlesz nam oświadczenie o odstąpieniu pisemnie na adres kontakt@dxracer-sklep.pl
  3. W ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży prześlij nam zwracany Produkt.
  4. Pamiętaj aby dobrze zabezpieczyć paczkę do wysyłki.
  5. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.
  6. Zwracany produkt odeślij na adres:

MC AKCENT

Sklep Internetowy DXRacer Polska
ul. Gorzowska 2
65-127 Zielona Góra

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl